გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი
თემა
|
მრავალკუთხედის
ორთოგონალური გემილის ფართობი
პრიზმის
ზედაპირის ფართობი
პირამიდის
ზედაპირის ფართობი
მართკუთხა
პარალელეპიპედის ფართობი
პირამიდის
მოცულობა
ცილინდრის
ზედაპირის ფართობი
კონუსის
გვერდითი ზედაპირის ფართობი
|
||||
საგანი
|
მათემატიკა
|
||||
მასწავლებელი
|
გიული ბურდული
|
||||
სწავლების საფეხური
|
მე-12 კლასი
|
||||
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში
28 მოსწავლეა. განსაკუთრებული
საჭიროების მქონე მოსწავლე
არ
არის
|
||||
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/
აქტუალობა
|
გამოიყენებს ამოცანების ამოხსნისას.პრაქტიკული პრობლემის გადაჭრისას.
განუვითარდება თანამშრომლობითი
უნარი,ეცოდინება ფაქტები.
|
||||
გაკვეთილის მიზნები
და შედეგები
|
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების
ზომების პოვნა/ შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემის გადაჭრისას.
.
პოულობს სივრცული ფიგურის მოცულობას
.
იყენებს სივრცული ფიგურის ზომებს შორის ფუნქციურ დამოკიდებულებას
ოპტიმიზაციის
ზოგიერთი პრობლემის გადასაჭრელად (მათ შორის რეალური
ვითარების შესაბამის ამოცანებში მაგ.ცილინდრული ფორმის
ღია კონსერვის
ყუთის
დამზადებაზე იხარჯება გარკვეული
ფართობის მასალა.როგორი უნდა იყოს ყუთის წრფივი ზომები, რომ მისი მოცულობა
უდიდესი იყოს.
.იყენებს
ვექტორებს გეომეტრიული დებულებების დასამტკიცებლად და ზომების დასადგენად.
.იყენებს
ფიგურის ზომებს და მათ შორის კავშირებს გეომეტრიული
ალბმათობის
დასადგენად.
|
||||
წინასწარი
ცოდნა
|
მოსწავლეები უკვე იცნობენ
მართკუთხა პარალელეპიპედს, კონუსს, ცილინდრს, პირამიდას. მათ შეუძლიათ ამოიცნონ
ამ ფიგურების მოდელები.
|
||||
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა,
სახაზავი, კომპიუტერი.
|
||||
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
შეფასების რუბრიკა,
განმსაზღვრელი და განმავითარებელი.
|
||||
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
|
აქტივობა
|
მეთოდი
|
ორგანიზების
ფორმა
|
დრო
|
I
|
შინაარსთან დაკავშირებული წინარე ცოდნისა და
გამოცდილების გააქტიურება
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი
კლასი
|
5
წთ.
|
|
II
|
სასწავლო მასალის გაცნობა, ახალი ცოდნის
კონსტრუირება
|
ჯიქსოუს
მეთოდი
|
მთელი
კლასი
|
25
წთ.
|
|
III
|
მთავარი იდეების შეჯამება
|
დაკარგული
სიტყვები
|
წყვილებში
|
15
წთ.
|
No comments:
Post a Comment